Pagina's

zaterdag 10 januari 2015

Look who is here?

Hallo weer Duymelot volgers,

deze keer weer geen kaart maar een  anders soort creatie en wel een boxje.
Dit boxje staat ook bij de januari wedstrijd voorbeelden, maar nu zie je het wat uitgebreider.
Een collega van mij en zijn vriendin hebben een zoontje gekregen en wij als collega's zijn wezen kraam-schudden en voor hun heb ik dit boxje gemaakt.


De basis is gemaakt van linnen structuur cardstock, wat sterker is (naar mijn idee) dan gewoon cardstock.
De afbeelding van de baby heb ik uit het geboortekaartje geknipt en met copics gekleurd.
Als je naar de afbeelding van de baby kijkt zie je ook zilveren lijntjes staan en dat is de originele omlijning en het papier was iets glimmend, maar gelukkig geschikt om in te kleuren met copics.


Hier zie je de box met de lade open met daarin een mini armbandje en in deze lade hebben wij als collega's de cadeau bon gedaan.
Het design papier wat ik gebruikt heb is uiteraard van Maja Design.


Aan de andere kant van de box heb ik een gedeelte van de uit het geboortekaartje geknipte en geïnkte tekst geplakt en geklemd met een klemmetje.


Dit is het boven aanzicht van de box en de baby heb ik gemaakt van klei en gekleurd met pan-pastel en heb het tegen de kou een dekentje van vilt met daarop een kantje, gegeven.
Ook een rammelaartje ontbreekt niet.
Boven langs de rand heb ik parel ketting gemaakt die ik met een copic lichtblauw heb gemaakt.



Hier een detail foto van de lichtgewicht klei baby in zijn dekentje van vilt.


En als laatste een detail foto van de vlinder mobiel, gemaakt van sate prikkers, dun ijzerdraad  en satijn lint, Deze vlindertjes zijn van Scrapberry's en ook die verkoopt Astrid.

Dit was het weer voor deze keer en ik wens jullie weer een heel fijn weekend,
tot de volgende keer,
creatief liefs,
Mary

4 opmerkingen:

By XaLu zei

Wow, wat een schitterende creatie.
Ziet er super uit.

Groetjes,
Nicole

Anoniem zei

Zo leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anneke zei

Wauw, wat geweldig deze creatie!! Vind hem geweldig :)
Groetjes Anneke

Margreet zei

in 1 woord Geweldig!!!!!