Pagina's

dinsdag 14 juli 2015

A day full of happiness

Hallo Allemaal,

Het is weer dinsdag dus voor mij weer tijd om een berichtje te plaatsen. 
Ik heb het de laatste tijd heel erg druk met mn werk en prive dus ben ik eigenlijk amper tot niet aan de freubel geweest. Ik heb deze keer dan ook even een kaartje die ik een tijdje geleden al heb gemaakt.
Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb is van joy crafts/noor design- lets party.
De beertjes zijn stempeltjes van lotv evenals de tekst stempel die ik met witte inkt op een stukje sheet heb gestempeld. De ballonnen zijn met een stans uit een doohikeykit gemaakt en een paar ballonnen komen uit een uitdruk vel van dutch doobadoo.
De vlaggenlijn is ook uit de doohikeykit net als de taart en ook weer de ballonnen aan de binnenkant van het kaartje.






2 opmerkingen:

Renate zei

Wie wat bewaart, die heeft wat.
Voor ons is dit gewoon een kakelvers kaartje. En 't is ook nog eens een onwijs leuk kaartje. Lekker vrolijk.

-xies- Renate.

jackelien zei

Mooie kaart.
Gr Jackelien