Pagina's

zondag 5 juli 2015

Ice Cream Car

 

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie verkoeling komen brengen met mijn zelfgemaakte ijscokar. Ik vond het wel toepasselijk met het warme weer van de afgelopen dagen en een ijsje is dan altijd welkom!

Ik heb deze ijscokar gemaakt van het originele patroon van Sandra's Scrapshop - bloemenkar-kaart .


Het papier is allemaal van Magnolia (wat oudere, maar zeer mooie en bruikbare lijnen). Tilda with Cherry Ice komt uit de Sea Breeze Collectie 2013 van Magnolia. Ik heb haar ingekleurd met mijn copic markers.


Hieronder kun je goed zien dat het doosje ook gewoon open kan en je er dus een klein cadeautje in kunt doen als je wil.


Bij het pimpen heb ik ook getracht bij ijs te blijven. Ik heb een venster van mica gemaakt en het schepijs is klaar voor gebruik hihih. De glazen potjes zijn natuurlijk de lekkernijen die je over je ijs kunt sprenkelen. De belletjes van de ijscoman kunnen ook niet ontbreken. Heb je al trek in een ijsje? Er staan er een paar op de toonbank klaar om opgegeten te worden.


Het grote ijsje op de luifel is een snijbestand van Silhouette store en dat geldt eveneens voor de letters "Ice Cream". Verder heb ik het prachtige uithangbord van Magnolia Doohickey, volume 5 gebruikt en de tekst "made with love" is ook van Magnolia. Ook de vlaggetjes zijn een doohickey van Magnolia. 


Verder heb ik veel kant, vierkante parellint, en natuurlijk bloemen gebruikt op mijn kar.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen blijmaken en een moment van verkoeling heb kunnen geven met mijn ijscokar. 

Ik kijk uit naar jullie berichtjes.


2 opmerkingen:

Lia zei

WAUW WAUW wat is dit geweldig mooi en wat een werk heb je er van gemaakt, een toppertje met een grote T,
groetjes Lia

Ghea zei

Wat een kunstwerk om te zien, hoe krijg je dit toch iedere keer weer voor elkaar Chantal......je bent een echte vakvrouw hoor!!!!!
SCHITTEREND.....Liefs Ghea