Pagina's

zondag 30 augustus 2015

A picture is worth 1000 words....


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie weer een creatie van mij laten zien die ik gemaakt heb voor mijn vader zijn verjaardag en dat is ook nog eens vandaag!


Het is een zgn. 3d Retro camera die ik gemaakt heb. Het patroon heb ik gekocht in de Etsy Shop en is van SVG Hut en kun je hier vinden. 


Het designpapier is een combinatie van Pion For Father en Pion Studio of Memories. Verder heb ik creme en zwart cardstock gebruikt. De viewmasters bovenin zijn van Magnolia Doohickey en Tim Holtz. De snijmallen van de eiffeltoren en Big Ben zijn van Marianne Design. De tekst heb ik uitgesneden met mijn Silhouette en komt uit hun store vandaan.

Let ook eens op het mica bij de lens, waardoor de lens nog echter wordt! Uiteraard kan er een Tilda niet ontbreken op mijn creatie en heb hiervoor Insta Tilda uit de World Wide Web collectie 2015 gebruikt. Ik heb haar ingekleurd met mijn copic markers. Ik heb Tilda eens zwart haar gegeven hahahaha, dat is voor mij best bijzonder, maar wel goed gelukt vind ik zelf.

De bloemen zijn van o.a. Wild Orchid Crafts en de filmstrips zijn van Tim Holtz.


Ik hoop dat jullie mijn creatie mooi vinden en ik wens jullie nog een fijne zondag!


1 opmerking:

Nicolette zei

Een mooie creatie??? Een SCHITTERENDE creatie! Hij is echt prachtig! Hier zal je vader heel blij mee zijn geweest!

Lieve groet, Nicolette