Pagina's

dinsdag 1 september 2015

Wedstrijd September!!

Hallo allemaal!!



De zomervakantie zit er weer op dus gaan we weer van start met de wedstrijd van september!!!
We hopen dat iedereen een fijne vakantie heeft gehad en weer zin heeft in onze wedstrijd.



==========================================================


De opdracht voor deze maand is: 

Maak een mannenkaart!!!!


Deze maand mogen jullie je dus heerlijk uitleven met jullie creaties
Er zijn wel een paar regeltjes waar jullie je aan moeten houden:

*Je creatie moet nieuw gemaakt zijn
*Je moet terug linken naar het blog van Duymelot
*Link zelf terug naar de creatie en niet je hele blog

De prijs wordt aangeboden door:






Hier volgen de voorbeelden van ons DT-Team!!

Margreet


Chantal


José



Hennie




Neline


Sylvia


Je kunt je kaart/creatie uploaden tot en met 29 september 2015 tot 10.00 uur.
Hierna kiezen wij weer een winnares.

Heel veel succes allemaal!!!
namens het DT-Team van Duymelot.

voeg hier je link toe/please enter your link here

11 opmerkingen:

LottesCards zei

Schitterende voorbeelden! En wat een leuke uitdaging, wie weet.... Heb ik nog tijd :p

Liefs!!!

Diny zei

Wat een prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt....ik ga zeker mijn best doen om mee te doen!
Groetjes Diny

Jacqueline Muller zei

Leuke kaarten!
Groetjes, Jacqueline

Original handmade by Janneke zei

Gezellig dat jullie weer terug zijn van de vakantie en zo te zien zijn jullie allemaal uitgerust.
Wat zijn er weer prachtige voorbeelden gemaakt!

Groetjes Janneke

Petra L zei

Ik heb mijn eerste bijdrage geplaatst. Leuke challenge :-)


Lieve groet, Petra L

anneke's creaties zei

wat een schitterende voorbeeldkaarten
ik heb mijn kaartje ook geplaatst

groetjes anneke

Trijntje zei

Wat heeft het team prachtige kaarten gemaakt. Ik heb mijn kaart er zojuist ook bijgezet ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje.

karin zei

Leuke prachtige voorbeeldkaartjes. Ik waag een kansje en heb net mijn kaartje geplaatst.
groetjes,
Karin

Nellie zei

Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

Groetjes, Nellie

Adriana zei

ik had weer zin om te freubelen:)
lekker in oma's rommelhok gezeten om een mannenkaartje te maken, hoop dat jullie hem ook leuk vinden, ik wel tenminste;)
groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

Tineke van der Linden zei

Wilde ik net mijn kaart op de valreep plaatsen, zie ik dat het vanmorgen al gesloten was. Ik had in mijn hoofd dat het vanavond zou zijn. Jammer! Wil je mijn kaart nog zien, kijk dan hier: http://tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl/2015/09/vroomvroom.html
Groetjes Tineke