Pagina's

zondag 11 oktober 2015

Merry Christmas


Goedemorgen allemaal,

Op deze zonnige zondag wil ik jullie graag weer een kaartje laten zien. Dit keer een kerstkaart met de nieuwe stempel uit de Magnolia Fall kit 2015. Ik weet nog niet hoe deze Tilda heet.

Ik heb weer eens een Ease-Criss-Cross kaart gemaakt en het papier is een oudere lijn van Maja Design - Minna Vänner Paula. Ik vind deze nog steeds zo sjiek en is absoluut nog te koop bij Astrid van Creashop Duymelot! Verder heb ik Tilda ingekleurd met mijn copic markers en heb haar weer mijn geliefde rode haar gegeven, wat ook nu juist zo warm overkomt bij de rest van de aardetinten.


De labels die uit de Criss Cross steken, zitten ook op een vel van Maja Design. Verder heb ik gebruikt: Noor! Design frame mal, bloemen, khaki lint, knopen, engeltjes van Prima Marketing. Bij de nieuwe kit kregen wij ook allemaal van die prachtige Magnolia Chandeliers. Die kon ik nu mooi verwerken op mijn kaart qua kleur!


Let ook eens op de onderkant van de kaart. De tekst Merry Christmas komt ook uit de zojuist uitgekomen Magnolia Fall kit. De stempels uit de kit komen vaak daarna in een eerstvolgende collectie uit bij Magnolia en Astrid van Creashop Duymelot is vaak de allereerste waar je ze dan kunt kopen. Houd dus vooral haar webshop, nieuwsbrief en Facebook pagina in de gaten!

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en een fijne zonnige zondag gewenst.


3 opmerkingen:

GerJanne zei

Zo, wow, dat is een beeld van een kaart!
GerJanne

yvon zei

Schitterend en zo veel te zien. Leuke Tilda ook weer.

Jacqueline Muller zei

Prachtig!