Pagina's

zondag 18 oktober 2015

Pink Pink Pink


Goedemorgen allemaal!

Vandaag laat ik jullie mijn laatste bijdrage zien voor het Duymelot blog. Ik heb exact drie jaar met onwijs veel plezier "gewerkt" voor Astrid het (Creashop) Duymelot Design Team blog. We hebben een geweldig mooi team, maar toch heb ik besloten na drie jaar te stoppen. Dit is uiteraard best wel pijn in mijn hart, maar ik zal zeker op de Facebookpagina van Duymelot mijn creaties laten zien hoor! Ik wil Astrid onwijs bedanken voor een prachtige periode en voor de kans die ze mij gegeven heeft. Ook natuurlijk wil ik het complete DT-team bedanken voor de geweldig mooie tijd samen. We houden zekersssss contact via FB, blog of gewoon live! Uiteraard wil ik ook jullie als volgers hartelijk danken voor de trouwe bezoekjes en reacties die ik kreeg op mijn bijdragen aan het blog. 

Mijn laatste kaart is er één die ik al eventjes geleden gemaakt heb, maar door omstandigheden is het er nog steeds niet van gekomen om de kaart te plaatsen op blog. Ik heb Chic Fringe Tilda uit de BoHo collectie Magnolia ingekleurd met mijn copic markers.

Het papier dat ik gebruik is van Noor! Design en dat geldt ook voor veel mallen, zoals de welbekende vlinderrand, doily en frame. Verder heb ik nog bloemen van o.a. Wild Orchid crafts gebruikt. Kant, doily en lint komen uit eigen voorraad.

Hieronder nog even een close-up van Tilda, waardoor je ook goed de wolken achter haar ziet en ik vind eigenlijk dat mijn zwarte haar ook best goed gelukt is. Ik geeft Tilda niet vaak zwart haar hahahaha.


Ik wens iedereen nog een fijne zondag en nogmaals bedankt voor deze mooie tijd!


4 opmerkingen:

roelie zei

praachtig kaartje in pink mooie details er op en haar haar super mooi zwart geworden

gr roelie

Jacqueline Muller zei

Jammer dat je stopt bij het design team van Duymelot! Ook deze keer ben ik weer onder de indruk van je creatie. Echt prachtig!

hennie zei

Ja weer een plaatje Chantal!!!
Lieve groetjes hennie.

Adriana zei

weer een wauwwww creatie:)
wat jammer dat je stopt bij het team van Astrid.
ik blijf je wel volgen hoor:)
Groetjes Adriana