Pagina's

dinsdag 27 oktober 2015

Reminder wedstrijd: Shabby Chic of Vintage!!!!

Hallo allemaal,
Het is vandaag weer aan mij de beurt om een kaartje te plaatsen dus wil ik jullie graag nog even een reminder sturen voor onze wedstrijd van deze maand: Shabby Chic of Vintage!!!
Je kan je kaart nog tot 30 Oktober 10:00 uur plaatsen, dus als je nog niet meegedaan hebt en je hebt net een kaart gemaakt of je gaat nog een kaart maken die aan het thema voldoet, doe gerust gezellig mee en maak kans op een leuke prijs.

Mijn voorbeeld voor deze wedstrijd is deze kaart:

Ik heb voor deze taartkaart het papaier van Maja Design - Vintage Baby gebruikt.
Er zit ook blauw in het papier en daarom heb ik er ook wat blauw bloemen op gebruikt alleen vind ik dat de bloemen op de foto best donker uitkomen vergeleken in het echt.
Verder heb ik nog wat Kant, doily, bloemen op de kaart gebruikt. De ballonnen en de kadootjes heb ik met een stans uit de magnolia dookickey kit gemaakt. De ballonnen met wat glossy accent opgevuld voor wat glans.  Ik had even geen ander kaarsje meer in huis dus moest ik het even met deze zilvergrijze doen. Ik wilde er eigenlijk een cijferkaarsje in doen maar had deze niet meer in huis.

1 opmerking:

Ruger LCP Laser zei

There is no question the AR-15 sporting rifle possesses excellent features that are extremely customizable. Ruger supplies an exceptional, firm, as well as budget friendly base to produce a dream rifle that allows easy enhancement of Ruger AR 556 Accessories and also exchanging parts. However, picking the optimal accessories to accomplish your dream rifle can be a difficulty. Ruger LCP Light