Pagina's

zondag 4 oktober 2015

Shabby Chic Happiness


Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer eens een shabby chic kaartje die ik graag wil laten zien. Bij Duymelot Design Team blog is er een nieuwe wedstrijd gestart en deze heb ik bedacht. Doen jullie gezellig mee met deze nieuwe maandwedstrijd? Kom een kijkje nemen op het blog door op het blinkie hiernaast te klikken naar de andere creaties van onze DT-leden!

De basis van mijn kaart is een ronde Spellbinders Nestabilitie grande. Het papier is Maja Design - Coffee in the Arbour. De frame-mal is ook van Spellbinders. Verder heb ik klei gebruikt van Martha Stewart en de malletjes van de blaadjes zijn ook van Martha Stewart.

Rose Cake Tilda komt uit de laatste BoHo collectie van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn copic markers. Daarnaast heb ik kant, bloemen, metalen hoekje en lint gebruikt. 

Ik wens iedereen nog een fijne zonnige zondag en tot de volgende post!


2 opmerkingen:

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Prachtig kaart chantal
gr Emma

Manja zei

Wat een mooie kleurtjes! Schitterend kaartje, Chantal.